close

"Talking Body"

 

Bed, stay in bed

床,賴在床上

The feeling of your skin locked in my head

你肌膚的觸感烙印在我腦海中

Smoke, smoke me broke

菸,菸我破戒了

I don't care I'm down for what you want

我不在乎。我願為你的渴望而沉淪

Day drunk into the night

日夜沉迷酒精

Wanna keep you here

為了留你在我身邊

Cause you dry my tears

因為你能讓我停止哭泣

Yeah, summer loving and fights

Yeah, 夏日的激情熱戀伴隨爭吵

How it is for us

為何我們會如此

And it's all because

都是因為


Now if we're talking body

倘若我們現在談的是男歡女愛的戀愛關係

You got a perfect one

你擁有完美的身材

So put it on me

所以讓我們結合

Swear it won't take you long

發誓這不會浪費你太多時間

If you love me right

如果你用對的方式愛我

We fuck for life
On and on and on

我們可以繼續不斷地歡愉纏綿


Now if we're talking body

倘若我們現在談的是男歡女愛的戀愛關係

You got a perfect one

你擁有完美的身材

So put it on me

所以讓我們結合

Swear it won't take you long

發誓這不會浪費你太多時間

If you love me right

如果你用對的方式愛我

We fuck for life
On and on and on
我們可以不斷歡愉纏綿


Love, give me love

愛,給我愛

Anything you want I'll give it up

任何你想得到的我都能放棄

Lips, lips I kiss

唇,我親吻的唇

Bite me while I taste your fingertips

當我吸允你的指尖你輕咬我

 

 

Day drunk into the night

日夜沉迷酒精

Wanna keep you here

為了你能在我身邊

Cause you dry my tears

因為你能讓我停止哭泣

Yeah, summer loving and fights

Yeah, 夏日的激情熱戀伴隨爭吵

How it is for us

為何我們會如此

And it's all because

都是因為

 


Now if we're talking body

倘若我們現在談的是男歡女愛的戀愛關係

You got a perfect one

你擁有完美的身材

So put it on me

所以讓我們結合

Swear it won't take you long

發誓這不會浪費你太多時間

If you love me right

如果你用對的方式愛我

We fuck for life
On and on and on

我們可以不斷歡愉纏綿


Now if we're talking body

倘若我們現在談的是男歡女愛的戀愛關係

You got a perfect one

你已經擁有完美的身材

So put it on me

所以讓我們互相結合

Swear it won't take you long

發誓這不會浪費你太多時間

If you love me right

如果你用對的方式愛我

We fuck for life
On and on and on

我們可以不斷歡愉纏綿



(Uh uh)
噢噢

Bodies! 肉體!

Our baby making bodies we just use for fun

讓我們來場肉體之歡只為了盡興享受

Bodies! 肉體!

Let's use them up 'til every little piece is gone

讓我們盡情享受直到筋疲力盡

(Let's go) 來吧

On and on and on 持續下去不斷纏綿

(Let's go) 來吧

On and on持續下去不斷纏綿

(Let's go) 來吧

(Oohhh)

Now if we're talking body

倘若我們現在談的是男歡女愛的戀愛關係

You got a perfect one

你已經擁有完美的身材

So put it on me

所以讓我們結合

Swear it won't take you long

發誓這不會浪費你太多時間

If you love me right

如果你用對的方式愛我

We fuck for life
On and on and on

我們可以不斷地歡愉纏綿



Now if we're talking body

倘若我們現在談的是男歡女愛的戀愛關係

You got a perfect one

你擁有完美的身材

So put it on me

所以讓我們結合

Swear it won't take you long

發誓這不會浪費你太多時間

If you love me right

如果你用對的方式愛我

We fuck for life
On and on and on

我們可以不斷歡愉纏綿

 


Now if we're talking body

倘若我們現在談的是男歡女愛的戀愛關係

You got a perfect one

你擁有完美的身材

So put it on me

所以讓我們互相結合

Swear it won't take you long

發誓這不會浪費你太多時間

If you love me right

如果你用對的方式愛我

We fuck for life
On and on and on

我們可以不斷歡愉纏綿


Now if we're talking body

倘若我們現在談的是男歡女愛的戀愛關係

You got a perfect one

你擁有完美的身材

So put it on me

所以讓我們互相結合

Swear it won't take you long

發誓這不會浪費你太多時間

If you love me right

如果你用對的方式愛我

We fuck for life
On and on and on

我們可以不斷歡愉纏綿


Hey...

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    +7的歌詞翻譯 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()