Selena Gomez - Me & The Rhythm


(歌詞版)


Spotify音源: https://play.spotify.com/album/4ICVJQMiaiwbIWXxKQf8bb (需登入帳號)


介紹:

           Selena Gomez這首歌描述自己與旋律及節奏

         共舞的那種自由自在不被束縛的快感,

         身體起化學作用, 如同產生多巴胺一般, 

         能夠製造快樂的情緒及釋放開心的能量, 

         這首歌的背景, 像是在夜店狂歡享受都市生活, 

         並沉醉在旋律的迷人之處

**********************************************************  

 
        Selena Gomez - Me & The Rhythm


Ooh, the rhythm takes you over

噢, 旋律佔領你

Takes you to a different place

帶你到不同的地方

A different space

不同的空間

Ooh, the smoke is getting closer

, 人煙越來越靠近

I can feel our young blood race

Through cityscapes

當我走過城市,感受到我們的熱血沸騰

 

And everybody wants to be touched

大家都渴望被撫摸

Everybody wants to get some

大家都渴望肢體接觸

But don't you play a song about love

When I move my body

但當我隨旋律起舞時別放情歌

I don't have to talk about none

什麼都不必說

Let the chemicals do its stuff

就讓身體起化學作用

'Til the energy is too much

直到能量過度釋放吧

Yeah all I need

, 我需要的只有

Is the rhythm, me and the rhythm

是旋律, 我與旋律共舞

Nothing between

不要任何事物介入

Yeah the rhythm, me and the rhythm

, 旋律, 只有我和旋律共處


And I know, I know, I know

我知道

I can't fight it

我無法抗拒

I won't, I won't, I won't

我也不會

Deny it
否認

Oh no, oh no, oh no

噢不

I'd be lying

If I said I didn't need

假如我說我不屑, 那只是謊言

Yeah the rhythm, me and the rhythm

, 旋律, 我和旋律共舞

 

Ooh, I start to feel it now

此時我開始感受到

Feeling like I'm truly free

真實地感受到自由自在

I'm free in me

我自由了

Ooh, the heat's a common ground

No matter what's your history

不管你曾經歷經什麼, 大家都在這發熱沸騰

Be free with me

與我一起解脫自己吧

 

And everybody wants to be touched

大家都渴望被撫摸

Everybody wants to get some

大家都渴望肢體接觸

But don't you play a song about love

When I move my body

但當我隨旋律起舞時別放情歌

I don't have to talk about none

什麼都不必說

Let the chemicals do its stuff

就讓身體起化學作用

'Til the energy is too much

直到能量過度釋放吧

Yeah all I need

, 我需要的

Is the rhythm, me and the rhythm

是旋律, 我與旋律共舞

Nothing between

不要任何事物介入

Yeah the rhythm, me and the rhythm

, 旋律, 只有我和旋律共處


And I know, I know, I know

我知道

I can't fight it

我無法抗拒

I won't, I won't, I won't

我也不會

Deny it

否認

Oh no, oh no, oh no

噢不

I'd be lying

If I said I didn't need

假如我說我不屑, 那只是謊言

Yeah the rhythm, me and the rhythm

, 旋律, 我和旋律共舞

 

If you feel like you're the spark

假如你覺得自己正在發光發熱

Then come out of the dark

那麼走出黑暗

If you feel like you're the spark

假如你覺得自己正在發光發熱

Then come out of the dark

那麼走出黑暗

If you feel like you're the spark

假如你覺得自己正在發光發熱

Then come out of the dark

那麼走出黑暗

If you feel like you're the spark

假如你覺得自己正在發光發熱

Then come out of the dark

那麼走出黑暗

 

Yeah all I need

, 我需要的只有

Is the rhythm, me and the rhythm

旋律, 我與旋律共舞

Nothing between

不要任何事物介入

Yeah the rhythm, me and the rhythm

, 旋律, 只有我和旋律共處


And I know, I know, I know

我知道

I can't fight it

我無法抗拒

I won't, I won't, I won't

我也不會

Deny it
否認

Oh no, oh no, oh no

噢不

I'd be lying

If I said I didn't need

假如我說我不屑, 那只是謊言

Yeah the rhythm, me and the rhythm

, 旋律, 我和旋律共舞

 

arrow
arrow

    +7的歌詞翻譯 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()