close

                          Pentatonix- Can't Sleep Love 

Pentatonix-Cant-Sleep-Love-2015-1280x1280-300x300    

 

 

 LIVE (現場演唱版  超強的><)

 

 

介紹: 

        Pentatonix這五人五聲的結合真的超完美,

        +7今天下午一聽到就立馬決定要翻, 

        他們之前唱的LA LA LATCH我也很愛, 

        這次的Can't Sleep Love歌詞描述對愛情的渴望,

        渴望那令人朝思暮想, 徹夜思念的愛情

        翻譯上有什麼問題都可以留言給我喔  謝謝!

        大家可以來享受這首好歌了~

****************************************************************************      

                Pentatonix- Can't Sleep Love       

Tell me am I going crazy? (Uh..huh)

告訴我       我瘋了嗎 (嗯哼)

Tell me have I lost my mind? (Yeah!)

告訴我       我是不是喪失理智了 ()

Am I just afraid of lovin'? (Uh..huh)

或是我只是太怕去愛 (嗯哼)

Or am I not the lovin' kind? (Yeah!)

或是我根本不是談戀愛的料 ()

 

Kissin' in the moonlight,

在月光下接吻

movies on a late night,

深夜的電影

gettin' old.

漸漸地變老

(Uh..huh)

(嗯哼)

 

I've been there, done that.

這些過往從前我都經歷過的

Supposed to be hot,

應該熱情如火

But it's just cold.

但卻冷若冰霜

(Yeah!)

()

 

Somebody wake up my heart,

希望有個人喚醒我的心

Light me up,

將我點燃

Set fire to my soul. (Uh..huh)

為我的靈魂注入如火的熱情 ()

Cause' I can't do it anymore. (Yeah!)

因為我不能再這樣孤單下去了 ()

 

Gimme that can't sleep love

給我那徹夜難眠的愛情

(Gimme that can't sleep)

(給我那徹夜難眠的愛情)

I want that can't sleep love

我渴望那徹夜難眠的愛情

(Gimme that can't sleep)

(給我那徹夜難眠的愛情)

 

The kind I dream about all day,

那種我終日夢想的愛情

The kind that keeps me up all night.

那種讓我整夜思念無法入睡的愛情

Gimme that can't sleep love.

給我那朝思暮想徹夜難眠的愛情

 

(Yeah!) (!)

 

Maybe I'm too picky, honey. (Uh..huh)

親愛的或許是我太挑剔 (嗯哼)

But I'm not in the world you're in. (Yeah, yeah)

但我跟你是不同世界的人 ()

I'm not in it for the money, (ooooh)

我不是貪圖金錢的人  (嗚~)

I've been looking for the real thing.

我尋找的是一片真心

(Yeah!)

(!)

 

Kissin' in the moonlight,

在月光下接吻

movies on a late night,

深夜的電影

gettin' old.

漸漸地變老

 

I've been there, done that.

這些過往從前我都經歷過的

Supposed to be hot,

應該熱情如火

But it's just cold.

但卻冷若冰霜

(so, so, so cold)

(好冷,好冷阿)

 

Somebody wake up my heart,

希望有個人喚醒我的心

Light me up,

將我點燃

Set fire to my soul. (Set fire to my soul.)

為我的靈魂注入如火的熱情 (為我的靈魂注入如火的熱情)

Cause' I can't do it anymore. (Yeah!)

因為我不能再這樣孤單下去了 ()

 

Gimme that can't sleep love

給我那徹夜難眠的愛情

(Gimme that can't sleep)

(給我那徹夜難眠的愛情)

I want that can't sleep love

我渴望那徹夜難眠的愛情

(Gimme that can't sleep)

(給我那徹夜難眠的愛情)

 

The kind I dream about all day,

那種我終日夢想的愛情

The kind that keeps me up all night.

那種讓我整夜思念無法入睡的愛情

Gimme that can't sleep love.

給我那朝思暮想徹夜難眠的愛情

 

Oh, I'm tired of dreaming I know. (I'm tired, oh!)

, 我知道我已倦於作夢      (我好累, !)

I need somebody next to mine.  (I'm tired, yeah!)
我需要有人陪著我                 (我好累, !)

And I'm trying to give it to someone, (to someone…)

而且我也正試著付出真心獻給某個人  (給某個人...)

Because I can't do it anymore!

因為我不能再這樣孤單下去了

 

Gimme that can't sleep love

給我那徹夜難眠的愛情

(Gimme that can't sleep)

(給我那徹夜難眠的愛情)

I want that can't sleep love

我渴望那徹夜難眠的愛情

(Gimme that can't sleep)

(給我那徹夜難眠的愛情)

 

The kind I dream about all day, (dream about all day)

那種我終日夢想的愛情 (終日幻想)

The kind that keeps me up all night. (keeps me up all night)

那種讓我整夜思念無法入睡的愛情 (整夜無法入睡)

Gimme that can't sleep love.

給我那徹夜難眠的愛情

(Oh Yeah!)

(噢耶!)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    +7的歌詞翻譯 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()